Kurser

Jag har uppdaterat sidan om vilken sorts kurser jag kan hålla i. Det innebär att jag kan hålla kurser i:

  • Mangateckning
  • Serieteckning
  • Illustration/kroki
  • Animation – både digital, tecknad och skulpterad (stop-motion)
  • Digital illustration – illustrering med hjälp av dator eller iPads
  • Fotoredigering och fotomanipulering – kollage och redigering
  • Videoeditering – för Youtube, musikvideos eller längre filmer, på iPads eller på dator
  • Youtube/instagram/sociala media – bygga ett nätverk och en fanbase, hantering av hashtags och innehåll för att skapa en populär sida
  • Kreativt skrivande – skriva och bearbeta sin text
  • Cosplayverkstad – sy och skapa sina egna kläder och accessoarer för att efterlikna sin favoritkaraktär
  • Smyckestillverkning – från små pärlor och bitar kan man göra fina smycken
  • Pyssel – diverse skapande av vykort, utsmyckning av tangentbord, egna mobilskal, etc
  • Japanska – nybörjare och avancerad nivå

Se sidan för kurser och uppdrag för mer information och fler kurser eller tjänster jag erbjuder.

Kontakta mig på elise.rosberg@gmail.com för att höra om vad för sorts kurser jag kan hålla för er, samt vad mina priser är.

Leave a Reply

